تغییرات افزایش قیمت بلیط هواپیما

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

تغییرات افزایش قیمت بلیط هواپیما

۲۵۱ بازديد
تغییرات افزایش قیمت بلیط هواپیما
همانطور که در پست قبلی مطالعه کردید می بینید هزینه ها ی لیست شده برای افزایش قیمت بلیط هواپیما بسیار زیاد است! این تغییرات تنها برای ایالات متحده امریکا نیست. بلکه در شهرهایی بزرگی که در این صنعت مشغول به کار هستند همانند لندن نیز این اتفاق می افتد.
علاوه بر دلایل گفته شده در پست قبلی ما حوادث تلخ و سنگینی که در دنیا رخ می دهد می تواند به صورت مستقیم در قیمت بلیط هواپیما موثر باشد. به عنوان مثال، پس از ۱۱ سپتامبر و رکود اقتصادی ناشی از این روز که در اقتصاد دنیا تاثیر داشت، تقاضا کاهش‌ یافته و برای جبران آن، خطوط هوایی هر دو مسیر خود را کم کرده و تعداد پروازها را کاهش دادند. پروازهای فولر (پرواز هایی که همواره مازاد مسافر دارند و فول هستند) یعنی درآمد جذب مسافران بیشتر و هزینه کمتر برای هر خط هوایی. برای همین است اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید می توانید شاهد افزایش کرایه ها و کاهش تعداد پروازها باشید. هواپیماها در حال حاضر با ظرفیت کامل پرواز می‌کنند و خطوط هوایی در این باره کاملاً راضی هستند.
با تعداد هواپیماهای کم، رقابت کم‌تر و ظرفیت بالاتر، خطوط هوایی می‌توانند درآمد بسیار بیشتری دریافت کنند. هیچ عاملی بعث جلوگیری از این نوع تفکر نخواهد کرد. به عبارت دیگر برای مقابله و کاهش قیمت بلیط هواپیما هیچ راه حلی برای متوقف‌کردن وجود نخواهد داشت. این شرکت ها طبیعتا به قیمت‌های پایین‌تر نیاز نداشته و به دنبال سود دهی بالا هستند. مدیر عامل شرکت ceo ، جف اسیسک ( jef Smisek) در این باره می گوید: قیمت بلیط هواپیما در حال حاضر به طور مناسب تعیین می گردد. زمانی که مدیرعامل ceo چنین چیزی بیان می کند شما شک نکنید که قیمت بلیط هواپیما پایین نمی آیند بلکه با سیر صعودی قیمت مواجه خواهیم شد.

عفونت خون چیست؟

به دلیل برخی اصطلاحات مرتبط که گاهی افراد به جای یکدیگر استفاده می کنند ، اغلب سردرگمی زیادی در مورد سپسیس وجود دارد. با این حال ، معنی هر یک از آنها کمی متفاوت است. در اینجا نگاهی به این اصطلاحات می اندازیم:

سپسیس یک پاسخ شدید به عفونت در جایی از بدن است که منجر به مشکلات اعضای بدن می شود. ممکن است مشکلات ارگان های ناشی از سپسیس داشته باشید و ندانید که به عفونت مبتلا هستید. پزشکان باید عفونت خون را به عنوان علت بالقوه مشکلات جدید اعضای بدن در نظر بگیرند.

باکتریمی: وجود باکتری در خون و عمدتا یک یافته آزمایشگاهی است. یک سیستم ایمنی سالم به طور معمول بدن را از مقدار اندک باکتری وارد شده در جریان خون پاک می کند. اما تحت برخی شرایط ، باکتری های موجود در خون می توانند یک عفونت فعال را شروع کنند که می تواند در بدن و اندام ها پخش شود. باکتریمی می تواند منجر به سپسیس شود.

منبع: سالم زیبا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.