تاثیر زمان خرید و زمان پرواز روی قیمت بلیط هواپیما

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

تاثیر زمان خرید و زمان پرواز روی قیمت بلیط هواپیما

۲۵۴ بازديد
زمان خرید بلیط، بر قیمت بلیط هواپیما اثر گذار است. اگر در آخرین لحظه خرید کنید - به طور معمول هفت روز مانده به مسافرت، همانند مسافران تجاری - حق بیمه بالایی را پرداخت خواهید کرد (به همین دلیل شرکت های هواپیمایی عاشق جنگجویان جاده ای خود هستند). بهترین زمان برای خرید بلیط داخلی بین سه ماه و نیم تا دو یا سه هفته قبل از عزیمت است. بهترین روز برای خرید سه شنبه است، از حدود ساعت 3 بعد از ظهر شروع می شود. (دقیقا زمانی که بلیط های هواپیما ها در دسترس قرار گرفته و شرکت های هواپیمایی رقیب با قیمت های جدید و پایین تر همسان شده اند).

زمان پرواز نیز مهم است. ارزان ترین روزهای پرواز به دلیل کمبود تقاضا سه شنبه ها، چهارشنبه ها و اغلب شنبه ها است. دوره های گران قیمت شامل تعطیلات مانند شکرگذاری و کریسمس و سایر دوره های پرواز مانند تعطیلات تابستانی است. Super Bowl نیز می تواند گران باشد. طرفداران ورزش احتمالاً امسال متوجه شده اند که، به عنوان مثال فروش هواپیمایی در ماه های ژانویه و فوریه به طور خاص پروازها را به مقصد فرودگاه یا از فرودگاه های نیویورک در روزهای بازی بزرگ منع کرده است.

7 ویژگی یک دوست خوب:

1 -یک دوست خوب همیشه در دسترس است

یک دوست خوب در برنامه اش دوستی را در اولویت قرار می دهد. دوستی معنادار و پایدار یک محصول فرعی نیست، بلکه با گذاشتن وقت و انرژی، به صورت آگاهانه و عمدی و از ته قلب ایجاد می شود. بنابراین نقطه ی شروع یک دوستی پایدار مستلزم صرف وقت برای آن رابطه است. یکی از چیزهایی که پیوند دوستی را ضعیف می کند این است که افراد به خوبی برای بودن با دوستانشان وقت نمی گذارند. اگر شما عمدا برای دیدن آن ها وقت نگذارید روابط دوستی کم کم سست می شوند و بعد از مدتی دوستی از بین خواهد رفت .

2 -یک دوست خوب شنونده است

کلید اصلی یک ارتباط متوازن، توجه هوشیارانه و گوش دادن به طرف مقابل است. کسانی که شنونده ی خوبی هستند، احساسات طرف مقابل را قبول دارند. این امر به این معنی است که حرف های طرف مقابل منطقی است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.