۶ دلیل گران بودن قیمت بلیط هواپیما فرست کلاس (قسمت سوم)

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

۶ دلیل گران بودن قیمت بلیط هواپیما فرست کلاس (قسمت سوم)

۲۵۱ بازديد
4. بلیط هواپیما کلاس اول به عنوان یک کالای لوکس شناخته می شود.
کلاس اول حس انحصاری ایجاد می کند و قیمت های بالا برای حفظ استانداردهای لوکس لازم است. وقتی شخصی در کلاس اول می نشیند، احساس می کند ارزش آن را از حد خارج می کند، خواه به صورت یک نسخه ارتقاء، جایزه یا با تخفیف آن را رزرو کرده باشد. وقتی خدماتی لوکس تلقی شود، قاعدتا نیازمند هزینه بیشتری است و همین دلیلی برای گران بودن قیمت بلیط هواپیما فرست کلاس خواهد بود.
۵. سایر هزینه های مرتبط در کلاس اول افزایش یافته است.
قیمت بلیط هواپیما امروز برای کلاس اول گران تر از 20 سال پیش است زیرا سایر هزینه های مرتبط نیز افزایش یافته است. در سال 1996، هواپیمایی برای هر گالن سوخت 55 سنت هزینه کرد. از آوریل 2018، قیمت آن برای هر گالن 2. 02 دلار شد. شرکت هوایی نمی توانند همه این افزایش قیمت ها را خودش پرداخت کند، بنابراین آنها بخشی از آن را به مصرف کننده منتقل می کنند و منجر به کرایه های بالاتر می شوند. "
۶. کلاس اول فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد.
صندلی ها حداکثر 32 اینچ با حداکثر سرعت 92 اینچ در کلاس اول وجود دارند. این به حفظ حریم مسافر و راحتی آن کمک بیشتری می کند.
در هواپیماهایی که مسافت طولانی را طی می کنند، یک صندلی کلاس اول به اندازه چهار تا شش صندلی عادی فضا و مستقلات را به خود اختصاص می دهد، بنابراین باید با توجه به رقابت برای اقتصاد، حداقل با قیمت چهار تا شش برابر یا بیشتر فروخته شود.
 A380 Etihad دارای سه سوئیت درجه یک مختلف است که شامل یک سوئیت سه اتاقه با یک اتاق نشیمن، اتاق خواب دو تخت و حمام اختصاصی با دوش است. همچنین مکان کلاس اول برای مسافرت و راهپیمایی راحت ترین است.
منبع:اکو نیوز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.