14 راز برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین قیمت ممکن

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

14 راز برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین قیمت ممکن

۲۴۴ بازديد
پرواز با بهترین قیمت بلیط هواپیما می تواند مشکل باشد. قیمت ها دائماً تغییر می کنند و هیچ راه قطعی برای تضمین پرداخت کمترین قیمت وجود ندارد. اما روشهایی وجود دارد که می تواند شانس شما را برای آگاهی از معاملات افزایش دهد یا حداقل از پرداخت بیشتر از آنچه که باید، بپرهیزید.
از آنجا که قیمت بلیط هواپیما تقریباً به طور هفتگی طی یک دوره ماهانه افزایش و کاهش می یابد، یک مقدار شانس نیز وجود دارد. 24/7 Tempo با استفاده از آگهی های مختلف سفر و داده هایی از 14 روش، لیستی را گردآوری کرد که می تواند به شما کمک کند بلیط های ارزانتری بگیرید. ممکن است به آنها نیاز داشته باشید، به خصوص اگر قصد دارید پرواز را به مقصد مشهوری رزرو کنید - اینجا محبوب ترین پروازهای بین المللی در جهان وجود دارند.
برخی از روش های بازار سیاه برای یافتن بلیط هواپیمای ارزان، جای سوال دارد. به عنوان مثال، برخی از نویسندگان مسافرت نامه ها توصیه می کنند که بلیط ها را روز سه شنبه خریداری کنند پس از آنکه خطوط هوایی پس از آنالیز داده های فروش آخر هفته، قیمت های خود را تنظیم کنند، اما داده های جمع آوری شده در سال های اخیر و گزارش بلومبرگ در سال 2017، حاکی از آن است که این قانون یک غیرعلمی است.
یکی دیگر از ادعاهای متداول اما نادرست این است که اگر از حالت ناشناس مرورگر خود استفاده کنید، که سابقه مرور شما را از الگوریتم های بازرسی سایت های خرید آنلاین پنهان کند، می تواند از داده های شما برای دستکاری قیمت ها استفاده کند. اما طبق گزارشی در سال 2017 در مجله Travel + Leisure، هیچ تفاوتی در قیمت بلیط نمایش داده شده با مرورگر ناشناس در مقایسه با مرورگر با کوکی های فعال شده وجود ندارد.
برخی از قوانین کلی در مورد سفرهای ارزان تر هوایی اعمال می شود. در صورت امکان، اجتناب از سفر دراوج تعطیلات و فصول مسافرت تابستانی یک روش خوب است. و یک روش دیگر این است که زمان عزیمت و ورود خود را روز مجبوبی انتخاب نکنید. اما روش های دیگری برای کاهش قیمت بلیط هواپیما وجود دارد که تا حد زیادی به میزان وقتی که برای انجام تحقیقات آنلاین خود صرف می کنید بستگی دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.