14 راز برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین قیمت ممکن (قسمت دوم)

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

14 راز برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین قیمت ممکن (قسمت دوم)

۲۹۸ بازديد
ممکن است همه روشها در همه زمانها کار نکنند، اما به کار بردن هرچه بیشتر این موارد در جستجوی بهترین معاملات باید شانس شما را برای پرداخت کمترین قیمت، افزایش دهد.
1-پروازهای آخر هفته را رزرو کنید.
غالباً خواهید شنید که سه شنبه بهترین روز برای خرید آنلاین بلیط هواپیما است زیرا این درحالی است که خطوط هوایی طبق اعلام قیمت های آخر هفته تنظیم می شوند. اما داده های منتشر شده در سال 2017 توسط شرکت هواپیمایی بین المللی هوپر که سفرها را ردیابی و پیش بینی کرد، گفت: اگر شما بلافاصله بعد از تنظیم قیمت حامل ها پرواز رزرو کنید در بهترین حالت متوسط ​​پس انداز 18 دلار در کمتر از 2 درصد پروازهای داخلی ایالات متحده است. گزارشی که سال گذشته از طرف شرکت گزارشگری هواپیمایی ارائه شده است می گوید، آخر هفته، به ویژه یکشنبه، بهترین زمان برای رزرو پرواز برای بدست آوردن کمترین قیمت بلیط است.
2-از پرواز در یکشنبه یا دوشنبه خودداری کنید.
اغلب می شنوید که کمترین قیمت پروازها برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه است. منابع دیگر توصیه می کنند سفر خود را از روز پنجشنبه یا جمعه آغاز کنید. برخی از سایت های مسافرتی همچنین ادعا می کنند شنبه روز خوبی برای پرواز است زیرا مسافران تمایل به رزرو پروازهای برگشتی در روزهای یکشنبه برای تمدید تعطیلات خود دارند. اطلاعات مربوط به مسافرتهای جهانی از شرکت گزارش دهی هواپیمایی نشان می دهد که پروازهای جمعه دارای میانگین پایین ترین قیمت بلیط ​​هستند. موضوع رایج در اکثر این توصیه ها، روزهایی است که بهتر است پرواز نکنید نه روزهایی که برای پرواز کردن بهتر است. یکشنبه ها، هنگامی که مسافران تفریحی به خانه می روند و دوشنبه، یک روز محبوب برای سفرهای کاری.
3-سفرهای کوتاه مدت آخر هفته را بیشتر کنید.
برای شهرهایی که دارای ترافیک سفر تجاری زیادی هستند، اساساً هر شهر نسبتا بزرگی، به بلیط مسافرتی که در همان هفته کاری باز می گردند و هزینه بیشتری دارد تمایل بیشتری دارد تا افزایش سفرهایی که فقط شنبه شب در آنجا اقامت دارند. با اینکه متخصصان اگر سفر ارزان تری می خواهید سفر در روز شنبه را توصیه نمی کنند، بسیاری از مردم راهی جز سفر در روز شنبه ندارند. پس اگر راهی ندارید حرکت های خیلی زود یا دیر یکشنبه را چک کنید تا به ازدحام ظهر یکشنبه برنخورید.
4-بلیط را از قبل بخرید، اما نه از خیلی قبل.
تحقیقات اخیر از Cheapair.com، یک سایت ردیاب و رزرو هواپیما، نشان داد که کمترین نرخ کرایه ها به طور متوسط ​​تقریباً هر 5-6 روز تغییر می کند. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما به طور متوسط ​​حدود 70 روز قبل از عزیمت است. اما این روز مداوم متغیر است و در یک قاعده ی کلی بهتر است در یک نقطه ی مطلوب بین 21 تا 121 روز قبل از حرکت پرواز را رزرو کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.