14 راز برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین قیمت ممکن (قسمت سوم)

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

14 راز برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین قیمت ممکن (قسمت سوم)

۲۴۳ بازديد
5-از مقایسه قیمت های آنلاین استفاده کنید.
اینترنت ابزاری قدرتمند برای رزرو سفر شخصی شماست که تهدیدی وجودی برای تجارت آژانس مسافرتی محسوب می شود. اما همه خدمات آنلاین به همان اندازه مفید نیستند. Expedia، Orbitz و Priceline رهبران صنعت هستند، اما تحقیقات کمی گزینه های بسیاری دیگر از جمله پروازهایی را که مستقیماً در وب سایت های هواپیمایی ارائه می شوند ارائه می دهد. سه یا چهار سایت مطمئن پیدا کنید و هزینه هایی که ارائه می دهند را با یکدیگر مقایسه کنید.
6-هشدارهای هواپیمایی را تنظیم کنید.
اگر زمان کافی برای برنامه ریزی سفر دارید، سعی کنید اعلان های سفارشی را تنظیم کنید تا فوراً اطلاعات مربوط به کاهش قیمت را دریافت کنید. قیمت کرایه معمولی حدود یک بار در هفته تغییر خواهد کرد بنابراین خوب است بدانید چه موقع کرایه خاصی کاهش یافته است. آماده باشید که تا قیمت به نقطه ی مطلوب شما رسید پرواز خود را رزرو کنید. مخصوصا اگر نزدیک به سه هفته قبل از حرکت است. چون قیمت افزایش پیدا می کند.
7-بلیط فروشی "hidden city" را بررسی کنید.
گاهی اوقات رزرو پروازی که در آن (یا در نزدیکی) شهر مقصد شما فرود می آید اما پس از آن ادامه می یابد ارزان تر از یک پرواز مستقیم به مقصد شما است. (شما قسمت اول پرواز را رزرو می کنید اما در قسمت دوم هم شرکت می کنید.) این روش به اندازه کافی بحث برانگیز است که در سال 2015 شرکت هواپیمایی یونایتد به طور ناموفق از وب سایت Skiplagged به دلیل کمک به مسافران در یافتن این معامله های به اصطلاح "شهر پنهان" شکایت کرد. این روش می تواند باعث صرفه جویی در هزینه شما شود، اما به خاطر داشته باشید که نمی توانید قسمت بار را چک کنید زیرا این کار تا مقصد نهایی امکان ندارد، و شما باید مطمئن شوید که مسافران می توانند در فرودگاه میانی سوار شوند.
8-زود بروید، دیر برسید.
یک قانون کلی برای صرفه جویی در هزینه در هواپیما این است که وقتی دیگران کمتر پرواز می کنند پرواز کنند. اما صرفنظر از اینکه پرواز دارید یا ندارید، حرکت صبح زود یا رسیدن در نیمه شب راه های خوبی برای صرفه جویی در هزینه است. ممکنه بیدار شدن ساعت 4:30 صبح برای پرواز هنگام طلوع یا رسیدن به مقصد در نیمه شب کمی ناخوشایند باشد اما این ها ناراحتی های کوچکی است که منجر به پس انداز چند صد دلاری می شود. مزیت دیگر: خطوط کوتاه تر.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.