14 راز برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین قیمت ممکن (قسمت چهارم)

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

14 راز برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین قیمت ممکن (قسمت چهارم)

۳۱۳ بازديد
9-بگذارید شرکت هواپیمایی صندلی را انتخاب کند.
بعضی از آژانس های هوایی در حال حاضر برای انتخاب صندلی از مسافر پول می گیرند، مانند هزینه حمل کیف و غذای پرواز. اغلب با ارائه تخفیف در بلیط کلاس اقتصادی برای مسافران از گرفتن هزینه صندلی چشم پوشی می کنند. در حالی که ممکن است این مسئله برای خانواده هایی که می خواهند از نشستن در کنار هم اطمینان حاصل کنند ایده آل نباشد، اما در صورت تمایل می توانند صندلی وسط را بخرند، در برخی موارد مسافران می توانند بیش از 50 دلار در بلیط صرفه جویی کنند.
10-قیمت های آنلاین را در نقاط مختلف فروش بررسی کنید.
وقتی قیمت بلیط را بصورت آنلاین و به خصوص برای پروازهای بین المللی جستجو می کنید، مکانهای مختلفی را در بخش مورد نظر امتحان کنید که ببینید معامله خرده فروشی در کجا انجام خواهد شد. به عنوان مثال، اگر شما از نیویورک به ریودوژانیرو پرواز می کنید، به عنوان نقطه شروع پرواز خود در موتورهای جستجوگر مانند Google ITA، اطلاعات ریو را وارد کنید. این قیمت ممکن است پایین تر از وقتی NYC را به عنوان نقطه شروع پرواز خود استفاده می کنید باشد. همچنین قیمت را در وب سایت شرکتهای خارجی ارز محلی بررسی کنید. حتی اگر کارت اعتباری شما مبلغ تراکنش خارجی را حساب کند، قیمت ارسال شده ممکن است پایین تر باشد.
11-حمل کننده های چند منظوره را رزرو کنید.
خطوط هوایی تجاری عمده دارای توافق نامه های اشتراک گذاری پیچیده است، به این معنی که هرگونه برنامه پرواز خریداری شده از یک شرکت هواپیمایی ممکن است تا حدی توسط یک شرکت هواپیمایی دیگر انجام شود. اما همه حامل ها کد را با یکدیگر به اشتراک نمی گذارند. این جایی است که "اتصال مجازی" ممکن است در هزینه شما صرفه جویی کند. برخی از سایت های جستجو فرایند مخلوط کردن و تطبیق بودجه و حاملان خدمات کاملی را که دارای توافق نامه های بهم پیوسته برای انتقال مسافرینی هستند که از یک شرکت حمل کننده متفاوت به آنها می آیند، ساده می کنند. این با اشتراک گذاری کد متفاوت است زیرا شامل پیدا کردن و خرید بلیط جداگانه از نقطه به نقطه برای حامل های مختلف است که توافق نامه اشتراک کد با یکدیگر ندارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.