14 راز برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین قیمت ممکن (قسمت پنجم)

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

14 راز برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین قیمت ممکن (قسمت پنجم)

۳۲۰ بازديد
12-مقصد تعطیلات را با توجه به قیمت بلیط انتخاب کنید.
مسافرینی که در اوقات فراغت انعطاف پذیر هستند و تمایلی برای رسیدن به یک مقصد گردشگری خاص در یک زمان خاص از سال ندارند، می توانند با اجازه دادن به وضع بازار تصمیم بگیرند که کجا بروند، و با اینکار می توانند پس انداز قابل توجهی کسب می کنند. بسیاری از سایت های رزرواسیون مسافرتی به شما امکان می دهند در یک بازه زمانی خاص، هر مکان را از یک شهر خاص جستجو کنید، و سپس آن بلیط ها را براساس قیمت رتبه بندی کنید. همچنین می توانید هشدارهایی را برای کاهش قیمت بلیط تنظیم کنید. برای ماجراجویان، به ویژه آنهایی که مایل به پرواز در خارج از فصل هستند، این می تواند موثرترین راه برای پیدا کردن پروازهای ارزان باشد.
13-فرودگاه هایی را که دورتر هستند در نظر بگیرید.
اگر به پاریس پرواز می کنید، دو انتخاب دارید: فرودگاه شارل دوگل یا فرودگاه اورلی. هنگام مقایسه فرودگاهها در مقایسه با فاصله یک سواری تاکسی معمولی تا مرکز شهر، تفاوت های قیمت به احتمال زیاد قابل توجه نخواهد بود. با وجود فرودگاه هایی که از شلوغی دورتر هستند، پس انداز می تواند توجیه خوبی باشد. به عنوان مثال، پرواز به یک فرودگاه کوچکتر در لانگ آیلند می تواند هزینه کمتری نسبت به پرواز به نیویورک از طریق نیویورک، JFK یا LaGuardia داشته باشد و ممکن است دردسر رفتن به داخل شهر با قطار را داشته باشد.
14-از کارت های اعتباری شامل مایل استفاده کنید.
همه صادرکنندگان کارت اعتباری کارتهایی را ارائه می دهند که از نقاط پاداش هواپیمایی یا مایل استفاده می کنند و مسافران مکرر (برای تجارت، اوقات فراغت یا هر دو) باید کارت هایی را انتخاب کنند که امتیاز و سایر کارت های مسافرتی مانند دسترسی به سالن های مسافرتی فرودگاهی پریمیوم را در نظر بگیرند. این کارت ها با هزینه های سالانه و بدون هزینه همراه هستند، بنابراین تحقیقات خود را انجام دهید. اگر زیاد سفر کنید، یک کارت با هزینه سالانه ممکن است هنوز هم ارزش آن را داشته باشد. هرچه از کارتها بیشتر استفاده کنید، پاداش بیشتری به شما می دهد، بنابراین در اوایل زندگی جمع کردن امتیاز را شروع کنید تا بعداً پس انداز بیشتری کسب کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.