۶ دلیل گران بودن قیمت بلیط هواپیما فرست کلاس (قسمت اول)

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

۶ دلیل گران بودن قیمت بلیط هواپیما فرست کلاس (قسمت اول)

۲۳۹ بازديد
 قیمت بلیط هواپیما درجه یک می تواند ۷۰درصد بیشتر از پروازهای بین المللی عادی باشد. چون چنین برچسب هایی باعث می شود که هزینه ها بسیار بالا برود و بلیط پرواز های درجه یک برای مسافران، رویایی دست نیافتنی باشد.
قیمت این بلیط ها تا حدودی گران است، زیرا شرکت هواپیمایی را قادر می سازد بلیط های دیگر را با تخفیف ارائه دهد. این نوع بلیط ها را افراد سرمایه دار که می خواهند محیطی بدون مزاحمت داشته باشند و مشتریانی که مایل به پرداخت هزینه آن هستند رزرو می کنند. در پروازهای کلاس اول اتاق های استراحت لوکس در نظر گرفته می شود و مناسب برای سفر های بسیار طولانی است.
از ارائه وعده های غذایی توسط سرآشپزهای ستاره میشلین گرفته تا مسافرهای هواپیما، تجربه کلاس اول، امروز بسیار جذاب تر از گذشته است. می توان آن را یک هتل درجه یک در آسمان نامید.
اما تمام این زرق و برق ها با هزینه زیادی همراه می شوند - به همان اندازه که 70 درصد کرایه در مقایسه با بلیط های عادی افزایش می یابد، اگر در سطح بین المللی پرواز کنید، احتمالاً قیمت بلیط هواپیما بیشتر هم خواهد بود.
مگر اینکه در دریافت امتیازات هواپیمایی خود زرنگ باشید، این برچسب کلاس اول، قیمت را بسیار بالا برده و باعث می شود برای مسافران یک رویا دست نیافتنی باشد. 
هنگامی که مسافران غذای با کیفیت را سرو می کنند، می توانند با یک تخت مسطح، سرویس خواب و سرویس خاموشی، به یک خواب عمیق بروند. اگر برای لذت بردن از خواب، وسایل کافی نباشد، شرکت هوایی لباس خواب و چشم بند را نیز ارائه می دهند.
امتیاز های احتمالی دیگر شامل یک صفحه تلویزیون خصوصی، WiFi در پرواز، چیزهای خوب، از کیسه های هدیه گران قیمت گرفته تا جوراب های بافتنی و دوش است! هواپیما امارات A380 دارای دو حمام آبگرم کامل با کف گرم است.
در پست های بعدی هر کدام از علل گرانی بلیط های فرست کلاس را توضیح خواهیم داد.

علت درد آپاندیس در کودکان و 4 درمان موثر

آپاندیسیت به معنای التهاب و ورم آپاندیس است که یک درد شدید در سمت راست پایین شکم ایجاد می کند. آپاندیسیت یک اورژانس پزشکی است چون می تواند موجب ترکیدن با پاره شدن آپاندیس شود. این وضعیت جدی است و منجر به تشدید عفونت می شود و در صورت عدم درمان می تواند کشنده باشد.

آپاندیس زایده ای نازک و انگشتی شکل است که به روده بزرگ متصل است و در قسمت پایین و سمت راست شکم قرار دارد. متخصصان به طور قطع نمی دانند که آپاندیس چه نقشی در بدن دارد. بطور کلی آپاندیس یک اندام حیاتی نیست و برداشتن آن ضرری برای سلامتی ندارد.

عمل جراحی که برای برداشتن آپاندیس انجام می شود، آپاندکتومی نامیده می شود. این عمل، شایع ترین جراحی اضطراری انجام گرفته برای کودکان است. اکثر کودکان پس از این عمل بدون هیچگونه عارضه ی طولانی مدت، بهبود می یابند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.