رزرو انواع بلیط سیستمی و چارتر چابهار

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

رزرو انواع بلیط سیستمی و چارتر چابهار

۱۴۱ بازديد

چابهار شهری با آب و هوای بهاری در چهار فصل فضای متفاوتی را پیش روی گردشگرانش قرار می دهد. شهر بندری چابهار با قرارگیری در کنار خلیجی به همین نام و مرز خلیج عمان با دریای عربی شهری ارزشمند برای ایران است. تماشای بندر و اسکله این شهر با کشتی های اقیانوس پیما و سواحل صخره ای کنار آب دریا هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. چابهار را به خاطر جاذبه های طبیعی کمتر شناخته شده اش مانند کوه های مریخی اش می شناسند.

شهری با مردم مهربان بلوچ، سیستانی و دیگر اقوام ایران، که در این سال ها به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. مجموعه ی گردشگری تیک بان برای مسافران نه تنها پروازهای چابهار را توسط ایرلاین های گوناگون ایرانی برگزار می کند؛ بلکه مناسب ترین قیمت و بهترین پروازها را به شما گردشگران پیشنهاد می دهد. مقایسه قیمت، جستجوی ایرلاین های متعدد برای پرواز چابهار و مشاهده خدمات متنوع آن ها را در سایت رزرواسیون تیک بان خواهید یافت. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار در زمانی کوتاه از مجموعه ی گردشگری تیک بان می توانید مقدمات سفر خود به شهر زیارتی چابهار را مهیا نمایید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما چابهار از تیک بان

برای مشاهده لیست کاملی از بلیط چابهار در تاریخ موردنظرتان، در تب پرواز، ابتدا نوع بلیط (یک طرفه یا چندمسیره) را انتخاب کنید و سپس مبدأ، تاریخ سفر و تعداد مسافران را تعیین نمایید؛ پس از کلیک بر دکمه جستجو تمام پروازهای موجود به چابهار برای شما نمایش داده می شود.

رزرو بلیط هواپیما چابهار

انتخاب بلیط موردنظر: در نتایج جستجو براساس شرایط انتخابی شما لیست بلیط پروازها به چابهار از ارزان قیمت ترین بلیط نمایش داده می شود و شما می توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ، ساعت حرکت و ورود، مدت پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط چابهار را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزییات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه ها و نوع هواپیما ارایه شده است. با زدن دکمه رزرو و تایید پرواز موردنظر، به گام بعدی و مرحله ثبت مسافران ارجاع داده می شوید.

در صورتی که به دنبال بلیط ارزان چابهار هستید و یا تمایل دارید با ایرلاین خاصی و یا در ساعت خاصی پرواز داشته باشید، با استفاده از فیلترهای سمت راست به راحتی می توانید نتایج جستجو را براساس تعداد توقف ها، خط هوایی، قیمت بلیط، زمان پرواز و فرودگاه ها سفارشی نمایید. برای تغییر تاریخ پرواز می توانید از جستجوی مجدد در پنل سمت راست استفاده نمایید.

برخی ویژگی های خرید بلیط چابهار در تیک بان

به همراه خرید بلیط چابهار می توانید خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، خدمات تشریفات فرودگاهی را خریداری نمایید.

بلیط ارزان چابهار

قیمت خرید بلیط لحظه آخری چابهار به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت رفت و برگشت به صورت لحظه ای تغییر می کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

بلیط چارتر چابهار

سیستم رزرواسیون تیک بان با دسترسی به بیش از ۹۰۰ ایرلاین در سراسر جهان، تمامی بلیط های هواپیما به مقصد چابهار را اعم از سیستمی و چارتری برای شما فراهم نموده و شما می توانید با خیالی آسوده و با بهترین قیمت بلیط خود را رزرو کنید.

فرودگاه های چابهار

لیست فرودگاه های چابهار در سمت راست اطلاعات بلیط نمایش داده می شود ، در صورتی که برای سفر به چابهار، فرودگاه برای شما مهم است با استفاده از فیلترینگ فرودگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

راهکارهای خرید بلیط ارزان هواپیما چابهار

با توجه به جاذبه های گردشگری بی شمار و کمتر شناخته شده چابهار و دسترسی این شهر به آب های آزاد همیشه عده زیادی خواهان سفر به آن هستند. کاهش قیمت بلیط هواپیما چابهار متأثر از عوامل گوناگونی است که در طول سال رخ می دهد. هر زمان که از تعداد گردشگران این شهر کاسته شود، تعداد بلیط های چارتری یا بلیط لحظه آخری چابهار نیز افزایش می یابد. در نتیجه بلیط ارزان هواپیما چابهار راحت تر قابل خریداری خواهد بود. از دیگر روش های خرید ارزان بلیط هواپیما، خرید تور چابهار است؛ بسیاری از شرکت های برگزار کننده تور چابهار به سراغ پروازهای چارتری می روند و از این جهت قیمت مناسبتری برای مسافران ارائه می دهند. از دیگر روش های کاهش هزینه، خرید پرواز رفت و برگشت چابهار است.

معرفی فرودگاه کنارک در نزدیکی چابهار

فرودگاه کنارک فرودگاهی کوچک در فاصله 30 کیلومتری از بندر چابهار است که هم اکنون به مسافران این شهر خدمت رسانی می کند. از این فرودگاه تا مرکز شهر چابهار حدودا نیاز به یک ساعت رانندگی است. در فرودگاه کنارک ترمینال های پرواز داخلی، بین المللی و نظامی از یکدیگر جدا بوده و حتی امکان فرود هواپیماهایی نظیر ایرباس 380 وجود دارد. در این فرودگاه می توانید از تاکسی های فرودگاهی برای حمل و نقل تا شهر استفاده نمایید.

راه های دسترسی از فرودگاه چابهار به مرکز شهر

فرودگاه کنارک نزدیکترین فرودگاه به شهر چابهار است. هر چند قرار است که در سال های آینده برای این شهر فرودگاهی ساخته شود اما هم اکنون مسافران چابهار به سمت فرودگاه کنارک پرواز می کنند. این فرودگاه که به عنوان فرودگاه چابهار نیز شناخته می شود، موقعیتی حیاتی برای حمل و نقل هوایی ایران دارد. این فرودگاه تا مرکز شهر چابهار نزدیک به یک ساعت رانندگی دارد. مسافران در طول این مسیر از کنارک تا رسیدن به شهر از کنار جاذبه هایی مانند خلیج چابهار می گذرند. از این فرودگاه می توانید تاکسی های فرودگاهی را سوار شده تا شما را به هتل و محل اقامتتان برسانند. همچنین در صورت رزرو هتل چابهار می توانید درخواست ترانسفر فرودگاهی دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.