تاثیر قیمت‌ سوخت بر قیمت بلیط هواپیما

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

تاثیر قیمت‌ سوخت بر قیمت بلیط هواپیما

۲۲۵ بازديد
از نظر هزینه‌های عملیاتی واقعی، بزرگ‌ترین متغیر قیمتبلیط هواپیما، سوخت است. این موضوع مستقیما ً با قیمت نفت خام مرتبط است. برای هموار کردن نوسانات قیمت در قیمت سوخت اکثر شرکت‌های هواپیمایی بزرگ خریدن سوخت از قبل را در دستور کار قرار می دهند که شبیه به بازی کردن در بازار سهام است.
شرکت‌های هواپیمایی از کارکنان ویژه‌ای برخوردار خواهند شد تا این کار را انجام دهند یا این وظیفه را به سازمانی که در آن تخصص دارد، واگذار می نماید. در حال حاضر سوخت در ارزان‌ترین حالت خود است زیرا برای مدتی به نفت خام در برابر عرضه بوده است. با در نظر گرفتن این که قیمت سوخت خطوط هوایی پایین است، بیشتر محتمل است که شرکت ها هواپیماهای قدیمی‌تر و کارآمدتر را مانند بوئینگ 747 و ای 350 نگهداری کنند، چون ارزان تر خواهند بود. شرکت های هواپیمایی صاحب این هواپیماها هزینه های اجاره ای کم تری را به دلیل عدم تقاضا برای این هواپیما ها خواهند پرداخت. این نوع هواپیماها از مواد سبک‌تر ساخته شده‌اند و از موتورهای توربو جت و موتور توربوفن پیشرفته استفاده می‌کنند و بنابراین سوخت کمتری نسبت به هواپیماهای دیگر استفاده می کنند.
اقتصاد جهانی می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر هزینه‌ها داشته باشد، در حالی که رکود جهانی و ترس از تروریسم می‌تواند درآمد را کاهش دهد، چرا که مسافران کم‌ تر پرواز می‌کنند و ما تنها درباره هزینه‌ها در این مقاله بحث می‌کنیم .اکثر خطوط هوایی سوخت خود را مطابق دلار آمریکا خریداری می کنند تا به نرخ ارز نیز وابسته باشند. برای مثال رای گیری اخیر در انگلستان شاهد سقوط شدید ارزس پول انگلستان در برابر ایالات متحده بود. این رویداد یک شبه هزینه سوخت برای خطوط هوایی انگلستان را افزایش داد و اینگونه مسائل به شکلی هستند که هیچ کنترلی بر آن ها وجود ندارد.

۱۰ استراتژی ساده برای پاکسازی ذهن و داشتن فکر آزاد

جریان مداوم خبرهای منفی در مورد شیوع ویروس کرونای چین باعث شده است که ذهن همه آشفته شود. در نتیجه احساس استرس و نا امنی برای همه به وجود می‌ آید. اضطراب کاملاً قابل درک است و باعث می شود که افراد احساس امنیت خود را از دست بدهند.

دور کردن ذهن از این افکار و احساسات نیز کار بسیار سختی می باشد اما می‌ توانیم از این اضطراب برای ارتقای عادت هایی در خودمان استفاده کنیم که می‌ تواند سلامت ذهن ما را تضمین کند. بنابراین هر موقع که از این افکار به سر شما زد، سعی کنید که یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید تا ذهن شما پاکسازی شود.

1-حواس خودتان را پرت کنید

زمانی که احساس می کنید که نمی‌ توانید به افکار خود تسلط داشته باشید؛ وقت آن است که در مورد چیز دیگری فکر کنید. به یاد داشته باشید که باید از راه هایی ذهن خود را منحرف کنید.

نورولوژیست ها به این که ذهن چگونه از عدم توجه به تغییر تقارن امواج‌ مغزی بین نواحی مختلف در مغز می‌ رسد، مطالعات زیادی انجام دادند.

منبع مقاله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.