جاذبه های گردشگری چابهار را از نزدیک ببینید

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

جاذبه های گردشگری چابهار را از نزدیک ببینید

۱۴۱ بازديد

چابهار یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است که در جنوبی شرقی ایران واقع شده است. این شهر تنها بندر اقیانوسی ایران است که در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. این بندر به سبب موقعیت استراتژی و راهبردی که با آب های آزاد دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سازندگی و سرمایه گذاری فراوانی در آن صورت می پذیرد. هم جواری منطقه آزاد چابهار در کنار دریا و همچنین قرار گرفتن در مسیر بادهای موسمی شبه قاره هند و جبه های استوایی سبب شده است تا این بندر دارای آب و هوای گرمسیری معتدل همراه با رطوبت نسبی باشد.

اسکله شهید بهشتی به عنوان بندر اصلی چابهار در سال 1361 و با توجه به شروع جنگ ایران و عراق با تاکید جدی دولت برای داشتن بندر در خارج از خلیج فارس و تنگه هرمز ساخته شده است. همچنین اسکله شهید کلانتری هم با کامل شدن چهار پست اسکله فلزی در سال 1362 به بهره برداری رسید. در سال های گذشته هم با تاسیس بنادر مختلف، بندر چابهار ظرفیت پهلو دهی کشتی ها با آبخور 12.5 متر را دارد.

دیدنی های چابهار را با خرید بلیط چابهار تماشا کنید!

بندر چابهار علاوه بر موقعیت بازرگانی و تجاری که دارد، دارای دیدنی های طبیعی و تاریخی زیادی است که گردشگران و توریست های زیادی را به سمت خود می کشاند. یکی از دیدنی های بسیار زیبا و حیرت آور چابهار، کوه های مینیاتوری این شهر است که از منطقه کچو تا خلیج گواتر ادامه دارد. این کوه های ثمره پدیده مورفولوژی این منطقه محسوب می شود. تالاب صورتی رنگ لیپار هم با چشم اندازی بسیار زیبا و در روستای رمین قرار دارد و پرندگانی مانند چنگر، فلامینگو، تیهو، عقاب دشتی و… بر زیبایی آن افزوده است. مسجد جامع دزک هم در 3 کیلومتری شرق سراوان قرار دارد و به احتمال زیاد مربوط به دوره صفویه است.

از دیگر دیدنی های بندر چابهار می توان به موزه محلی چابهار، غارهای بان مسیتی، قلعه پیروز گت که مربوط به دوره اششکانیان و ساسانیان است، درخت مکرزن که به انجیر معابد هم معروف است، کوه های گل افشان، منطقه حفاظت شده گاندو، مسجد جامع تیس، بندر زیبای گواتر که همچون نگینی درخشان در دریای عمان است و… مجموعه زیبایی از دیدنی های چابهار هستند. تهیه بلیط چابهار می تواند شما را به بازدید از این آثار شگفت انگیز کمک کند.

هتل ها ومراکز اقامتی چابهار

بندر چابهار به سبب توریست پذیر بودن و موقعیت خاصی که دارد، دارای هتل ها و مراکز اقامتی مختلفی است که گردشگران در آن ها اقامت می کنند. از مهم ترین هتل های این شهر بندری ایران می توان موارد زیر را نام برد: هتل چهار ستاره فردوس چابهار، هتل چهار ستاره لیپار چابهار، هتل چهار ستاره لاله چابهار، هتل آذین چابهار، هتل سپیده چابهار، هتل ونوس چابهار، هتل شاهان چابهار و…

سوغاتی چابهار

چابهار هم مانند همه شهرهای ایران سوغاتی های مخصوص به خود را دارد که می توانید از خریدن آن ها لذت ببرید. یکی از چیزهایی که به راحتی و با قیمت مناسب می توانید از چابهار تهیه کنید، خریدن تجهیزات و ملزومات مربوط به سفر است. ماهی، میگو، شیرینی لندو، صنایع دستی مانند سوزن دوزی، خامه دوزی، حصیربافی، سکه دوزی و … هم از دیگر سوغاتی های چابهار محسوب می شود.

فرودگاه چابهار

فرودگاه چابهار که با نام فرودگاه کنارک هم شناخته می شود، فرودگاهی کوچک در شهرستانی به همین نام است و به جهت نزدیکی به چابهار پروازهای زیادی در آن انجام می شود. با این حال به سبب کمبود امکانات و مساحت کم و همچنین عدم توانایی خدمت رسانی قرار است به زودی فرودگاه بین المللی چابهار در منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار ساخته شود. فرودگاه فعلی این شهر دارای دو پایانه مجزا، دو باند پروازی و قابلیت پذیرش هواپیماهایی مانند ایرباس 380 را دارد. همچنین پروازهای شبانه هم در این فرودگاه انجام می شود.

 

بلیط ارزان چابهار

قطعا می دانید که قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی از جمله کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و بسیاری از چیزهای دیگر بستگی دارد. به همین جهت، بهتر است برای خرید بلیط ارزان چابهار بررسی های لازم را انجام داده و پس از جستجوهای مختلف ارزان ترین بلیط هواپیما چابهار را برای خود خریداری نمایید. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که همیشه مناسب ترین بلیط لزوما ارزان ترین آن نیست. پس باید برای خرید بلیط ارزان چابهار همه شرایط را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط چابهار هم باید بهترین و سریع ترین روش را انتخاب کرد. اگر می خواهید به چابهار سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی چابهار را برای خود خریداری نمایید.

بلیط چارتر چابهار

برای دیدن همه بلیط های هواپیما چابهار و خرید بلیط چارتر چابهار به بالای همین صفحه مراجعه نمایید. برای خرید بلیط چارتر چابهار کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر چابهار را برای خود خریداری نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.