مقابله با افت قیمت بلیط هواپیما پس از خرید

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

مقابله با افت قیمت بلیط هواپیما پس از خرید

۳۱۴ بازديد
احتمالا تا حالا به فکر شما هم رسیده است که اگر پس از خرید بلیط هواپیما، قیمت آن تغییر کند، شما دچار ضرر مالی می شوید و افسوس می خورید که ای کاش کمی دیرتر بلیط را تهیه می کردید. این دغدغه قابل قبولی است و با توجه به تغییر لحظه ای قیمت بلیط های هواپیما، کاملا قابل درک می باشد. جلوگیری از هدر رفتن پول در باز پرداخت قیمت بلیط هواپیما اکثر شرکت های هوایی که قیمت های مناسب و قابل قبولی را ارائه می دهند، دستورالعمل های خاص خود را دارد که مشتریان باید بسیار دقیق آن ها را هنگام باز پرداخت رعایت کنند. برای مثال شرکت British Airways و برخی از شرکت های مخابراتی نیز حداقل اختلاف قیمت مورد نیاز را دارند. در همین راستا، مشتریانی که درخواست بازپرداخت کامل برای پرواز اصلی را دارند، احتمالاً آن را دریافت نخواهند کرد مگر اینکه از طریق راه های مناسب مربوط به لغو بلیط اقدام کنند.
روند پرداخت تفاوت قیمت بلیط هواپیما به سادگی طراحی شده است. با این حال، برخی از شرکت های مواصلاتی، پاداش های دیگری را نیز ارائه می دهند. به دلیل ضمانت عدم تغییر بهای بلیط، مشتریان مابه التفاوت قیمت بلیط را تا میزان تعیین شده، دریافت می کنند. به طور مثال، تضمین قیمت شرکت های هواپیمایی آمریکایی با یک کد تبلیغاتی در آینده ارائه می شود.
Airways یک وب سایت مناسب برای ارائه بلیط پرواز های مستقیم است. مشتریانی که درخواست بازپرداخت می کنند باید در نظر داشته باشند که پاسخ به درخواست ها در صورت ارسال آنلاین و نه از طریق تلفن بسیار سریع تر است. به همین ترتیب، بیشتر شرکت های هوایی نیاز دارند که هر بلیطی که مشتری درخواست مقایسه قیمتی را برای آن داشته باشد، مستقیماً از طریق وب سایت خود رزرو شود و نه از طریق سایت شخص ثالث مانند Skyscanner، کایاک یا Orbitz.

24 نشانه افراد دروغگو

1- دروغگوها جزئیات زیادی درباره یک موضوع ارائه می کنند

شاید پیش خودتان فکر کنید که یک حرف دروغ جزئیات خاصی ندارد؛ اما گاهی اوقات قضیه کاملا برعکس است. معمولا افراد دروغگو در پاسخ به سوالی که از آنها پرسیده می شود یک داستان طولانی با جزئیات و توضیحات زیاد تعریف می کنند.

لورا مک لئود درمانگر و کارشناس منابع انسانی در این خصوص به ما می گوید: “دروغگوها همه تلاششان را می کنند تا شما داستانی که تعریف کرده اند را باور کنید. آنها موقع صحبت کردن به جزئیاتی مثل زمان دقیق، دکوراسیون خاص مکان، محل حضور و نحوه لباس پوشیدن اشاره می کنند و حتی از افرادی حرف می زنند که اصلا هیچ ربطی به ماجرا ندارند. اگر احساس کردید فرد مقابلتان بیش از حد لازم اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد و بدون اینکه شما بخواهید جزئیات را موشکافی می کند احتمالا این شخص در حال دروغ گفتن به شماست یا حداقل بخشی از ماجرا را دروغ می گوید”.

بقیه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.