فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما

وبلاگی در مورد خرید بلیط هواپیما و آموزش رزرو بلیط هواپیما

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما

۲۱۲ بازديد
پیدا کردن یک بلیط هواپیما می تواند مانند بازی در دستگاه های حافظه دار باشد: در روز معین به مقصد X از مبدا Y می تواند قیمت های مختلف و به ظاهر تصادفی تولید کند، که همه اینها بستگی به عوامل مختلف دارد.

قیمت بلیط هواپیما خارجی یا داخلی همواره در نوسان است، شما می توانید در یک هفته مشخص قیمتی را ببینید و هفته بعد چیزی کاملاً متفاوت ببینید. اما به رغم تصادفی بودن، برخی عوامل اساسی وجود دارد که تعیین قیمت بلیط هواپیما را مشخص می کند.
  1. فاصله پرواز
این یک دید کلی است، درست است؟ مسافت شما هر چه قدر دورتر باشد، قیمت پرداختی برای بلیط بیشتر خواهد بود. اما نه همیشه! پرواز بین لس آنجلس و پورتلند، که هفته گذشته برای اواخر ژانویه انجام شده است، حدود 160 دلار قیمت داشته که رفت و برگشت نیز بوده است. اما اگر دوبار با پرواز به شیکاگو پرواز می کردید، دو بار پرداخت نداشته اید. این هواپیما 14 دلار هزینه داشته است. به یاد داشته باشید، چندین عامل در قیمت بلیط نقش دارند، مسافت تنها یکی از آنهاست.
  1. رقابت
خطوط هوایی بیشتر، خوشحالی بیشتری برای مسافران به همراه دارد. رقابت شدید به معنای پایین آمدن قیمت بلیط است. نمونه هایی از این مطلب که خطوط هوایی بیشتر باعث کاهش قیمت می شوند: پرواز بوستون و دنور در هر دور مسیر.

بهترین آژانس های مسافرتی

بهترین آژانس های مسافرتی در شهر تهران و شهرهای بزرگ را به شما معرفی می کنیم. این لیست بر اساس مجوز دریافت شده از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سابقه، اعتبار و شهرت دفتر و همچنین نظرات کاربران در تمامی شبکه های اجتماعی تدوین شده است.
آژانس مسافرتی

معیارهای انتخاب

  • سابقه
  • دارا بودن مجوزهای مربوطه
  • هزینه های دفتر
  • نظرات کاربران در تمام اینترنت
  • تخصص تیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.